Sa tead, kuidas Su kliendid käitusid minevikus. Sul on olemas läbipääsusüsteemide ajalugu, statistika kassatšekkide või sissetulevate kõnede kohta. Sind huvitab, kui palju tulevikus kliente Sind külastab või pöördub Sinu poole.

StaffLogic laiendatud versioonis ennustame möödunud perioodide kliendistatistika põhjal tuleviku ärimahte. Neid ennustusi arvesse võttes optimeerime töötajate töögraafikuid. Mis kell töötajad peaksid tööle tulema (kuni 15 minuti täpsusega) ja kuidas paigutada lõunaid ja pause, et tagada olemasoleva tööjõuga parim klienditeenindustase.

Nüüd oleme ennustusalgoritmi osa eraldi välja võtnud ja lisanud veebi tasuta kasutamiseks. Meie kogemus näitab, et ennustamise jaoks peab olema teada vähemalt aasta pikkuse perioodi statistika. Lae oma statistika veebilehel etteantud Exceli faili struktuuri ja proovi. Tulemuste testimiseks ennustab algoritm viimasele statistikaga kaetud kuule omapoolse prognoosi. Prognoosi ja tegeliku tulemuse vahest saab kontrollida, kui hästi töötab algoritm Sinu ärivaldkonnas.

Veebilehel on üleval algoritmi lihtsustatud versioon, milles ennustuse täpsus 1 tund. StaffLogic toote laiendatud versioonis saab lisaks kirjeldada sündmusi, mis mõjutavad kliendikäitumist (nt kampaaniad, allahindlused, remonttööd) ja tulemusi käsitsi korrigeerida enne planeerimise etappi.

Vaata kuidas see töötab:

 


« Tagasi