40€
/kuus *
+ 2€/kuu töötaja kohta alates 20. töötajast
StaffLogic pakub digitaalset lahendust puhkuste ja puudumiste haldamiseks. Unustage iga-aastane vaev puhkuste Exceli-tabeli uuendamisel ja haldamisel, kirjavahetuse ahelad, segased telefonikõned ja koridorikoosolekud! StaffLogic on kasutajasõbralik veebipõhine portaal, mis on ligipääsetav erinevatelt seadmetelt - mobiiltelefonidest, tahvelarvutitest ja arvutitest.
Ühtne protsess ja veebikeskkond
Kõik puudumistega seotud tegevused, alates algsetest taotlustest kuni muudatuste ja tühistamiseni, on koondatud ühte veebipõhisesse keskkonda. Töötajad ja juhid saavad reaalajas jälgida puhkusejääke ilma personaliosakonna poole pöördumata.
Ressursside tõhusam kasutus
StaffLogic säästab väärtuslikku aega ja ressursse, mis kuluks puudumiste ja puhkuste jälgimisele, topelt sisestamisele ning kinnitamistele. Meie lahendus pakub läbipaistvust ja usaldust - kõigil osapooltel on reaalajas juurdepääs ühesugusele informatsioonile.
Paindlik avalduste käsitlemine
Juhtidel on võimalik mugavalt ja vastavalt olukorrale ka erinevatest seadmetest puhkuseavaldusi, muudatussoove kinnitada või vajadusel taotlusi tagasi lükata.
Automaatne teavitussüsteem
Kõik taotlused, kinnitused ja tagasilükkamised toimuvad kontrollitud reeglite alusel ning kõik seotud osapooled saavad muudatustest automaatse e-kirja.
Kiire ja lihtne kasutuselevõtt
Peakasutaja saab registreerida ettevõttele konto meie kodulehel, misjärel saadetakse e-postiga edasised juhised. Registreerimisjärgselt on peakasutajal võimalik kerge vaevaga läbi juhendatud protsessi sisestada algandmeid ning süsteem on ettevõtte jaoks kasutusvalmis juba paari tunni pärast!